Σε συνεργασία με τον Δήμο Αθηναίων, η υπηρεσία 1595 (γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη) παρέχει τηλεφωνική εξυπηρέτηση – καθώς και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση μέσω των ψηφιακών εφαρμογών επικοινωνίας με τον Δήμο – των πολιτών, για θέματα όπως:
- Αναφορά βλαβών (οδικό δίκτυο, δημόσιος φωτισμός, διαφημιστικές πινακίδες, κάδοι απορριμμάτων/ανακύκλωσης, πεζοδρομίων, κλπ.)
- Ζητήματα πολιτικής προστασίας σε περιπτώσεις φυσικών καταστροφών ή εκτάκτων αναγκών
- Αναφορά για την παροχή βοήθειας σε πολίτες που βρίσκονται σε ανάγκη
- Αιτήματα κλάδευσης δέντρων
- Αναφορά εγκαταλελειμμένου οχήματος
- Καταχώριση ηλεκτρονικών ραντεβού στην ειδική πλατφόρμα του Δήμου Αθηναίων: rantevou.cityofathens.gr
Η υπηρεσία είναι ενεργή 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα.