Η Call Center Hellas ΑΕ, επί 18 χρόνια παρέχει υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου στον Όμιλο Εταιριών της Newsphone Hellas, καθώς και σε τρίτους. Ιδρύθηκε τον Σεπτέμβριο του 1998 με σκοπό την παροχή Intergrated Business Solutions, στον χώρο των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών. H έναρξη της επιχειρησιακής λειτουργίας έγινε τον Δεκέμβριο του 1998.
Στόχος της Call Center Hellas είναι να αυξήσει την επιχειρησιακή και επικοινωνιακή ικανότητα σας, χάρη στην εξειδικευμένη χρήση του πλέον προσιτού και διαδεδομένου μέσου επικοινωνίας: του τηλεφώνου. Η διαφοροποίησή της, όμως, έγκειται στον τέλειο συνδυασμό εξειδικευμένου προσωπικού και αυτοματοποιημένων μέσων. Με την τεχνολογία αιχμής σε τηλεπικοινωνιακά και υπολογιστικά συστήματα, και κυρίως με το έμπειρο, εξειδικευμένο και διαρκώς εκπαιδευόμενο προσωπικό, εξασφαλίζει την άμεση αντιμετώπιση των επικοινωνιακών αναγκών μιας επιχείρησης και τη διαμόρφωση μιας μακροχρόνιας αμοιβαία επιτυχημένης σχέσης με τους πελάτες της. Στοιχειοθετώντας τις τάσεις της αγοράς, μεταβάλλει τα σταθερά έξοδα των πελατών της σε μεταβλητά, βελτιώνοντας κατακόρυφα την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών με αντίστοιχη μείωση του λειτουργικού κόστους, ώστε να εξασφαλίζεται ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Στελεχωμένη με το πλέον έμπειρο προσωπικό και κάνοντας χρήση των πιο σύγχρονων μέσων, η Call Center Hellas ΑΕ έχει καταστεί συνώνυμο της υπηρεσίας τηλεφωνικού κέντρου στην Ελλάδα.